The beachbody

Jag har Miranda Kerr som förebild vad gäller min träning & kost för att få min beachbody 2010.
Hon har ju den perfekta strandkroppen av alla VS modellerna.

tycker dock att hon inte alls har ett fint ansikte, bara kroppen.
hon ser så ihoptryckt ut och så barnsligt utseende som ett barn.
visst är hon fin och så men det finns mycket snyggare tjejer än henne iaf i ansiktet. =)

Men vem vill inte ha hennes kropp.
jag yogar och tränar varje dag och enligt min läkare och diestisterna jag gått hos måste jag
sluta äta bröd och mejeripridukter helt.

dvs allt jag älskar, är helt tokig i alla bröd av alla sorter, helst fiber och frukt/nötter-bröd men
även sjukt gott med baguetter, foccacia och ciabatta.
tänk att jag aldrig mer ska få äta en kanelbulle, lussebulle eller en pizza!
hur fan ska jag kunna sluta med det???

Sen helt sluta med ost och andra mejeriprodukter. det ska nog gå bra. brukar ändå oftast
ha tomater eller pesto på mina mackor.
men utan mackor behöver jag ju ingen ost heller.

fyfan vad tråkigt det kommer bli nu i fortsättningen.
+ att jag har totalt sockerförbud, jag som ätit lösgodis varje dag senaste 6 åren.....

idag gjorde jag och baby tacos och sen en äppelpaj till efterrätt. det fick bli min sista lyxiga
dag med god mat och efterrätt.
imorgon blir det bara massa tråkigheter för min mage...

behöver kostråd av en riktigt duktig dietist så jag kan få njuta av det jag får äta också och lära
mig tycka om det.

Nu ska jag gå och träna i 1 timme, sen sy klart min strandkaftan i pastell korall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0