Homemade nametags

I 25 årspresent fick jag pengar till en ny symaskin och nu har jag äntligen köpt den :)
det blev en as cool datorsymaskin emerald Husqvarna. så himla nöjd.

de här plaggen nedan har jag sytt på min mormors symaskin som går som en klocka fortfarande
trots att den är 48 år gammal :) det är också rätt coolt, men jag orkade eller fick inte lyfta den själv
pga min tarmsjukdom så får och kan jag inte lyfta mer än typ 3 kilo, knappt det.

sen eftersom jag jobbar med att sy kläder också så har jag nu investerat stort i den här nya maskinen.
den har en inställning så man kan brodera text, det finns skrivstil och vanlig text och 8 minnen som man kan
ställa in så texten sparas. sen finns det massa snygga mönster och krummelurer. så himla roligt.

Ni får inte se mitt projekt ännu, började med det igår och det är nästan klart, visar kanske bild ikväll :)


Kommentarer
Postat av: S

Hej, Jag undrar ifall du har möjlighet att tillverka ett par stycken lappar till mig med mitt namn på ? Du får självklart betalat.



vh, Sanna

2010-01-28 @ 21:13:00
Postat av: S

Ps. Gillar din blogg btw :D

2010-01-28 @ 21:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0