HELP!!!

Jag har alltid varit en sån person som aldrig kan välja hur jag vill ha mitt hår!!!
färgar mörkt och sen ljust , mörklondt och sen svart osv osv.

Men ursprungligen är jag mörkblond, och nu på senare 7 åren har jag hållt mig till mörkare
ögonbryn och mörkbrunt hår. för att jag trivs bäst i det.

Men till våran 6 månaders asien resa förra vintern och den här våren så gjorde jag mig ljusare i håret
bara för att slippa färga utväxten mörkbrun varje vecka i solen.. :)
Och jag trivdes i det också och det var hur skönt som helst att bara slippa färga hela tiden.

men jag känner mig mycket finare och kvinnligare i mörkt långt hår.
är splittrad....
hur ska jag göra??

vilka ilandsproblem va :)

haha.. men jag vill bara känna mig bekväm med mitt hår så är det klart sen.


Kommentarer
Postat av: Madde

Blond såklart! =)

2010-01-05 @ 12:03:03
URL: http://www.madeleinevall.com
Postat av: elisa

Du passar i bägge, jag funderar sj på lite mörkare hår,igen... Har mörk-blont hår just nu.

Jag kan heller aldrig bestämma mig:)

Jag hörde förresten att det finns allergi framkallande medel i nästan alla hårfärgnings produkter, jag färgar mitt ganska ofta..lite skrämmande.

2010-01-05 @ 12:52:38
Postat av: moa

du massar mycket bättre i brunt:)

2010-01-05 @ 13:00:21
URL: http://moahelmersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

=) kul med några svar angående mitt hår!



trots era komentarer om både blondt och brunt så vet jag ändå inte. haha



Min pojkvän sedan 5 år tillbaka tycker att jag ska ha mörkbrunt hår, men han tyckte även att det var jättefint som jag hade det i våras.



Min mamma säger samma sak, du passar i bägge.. =)



Ja, jag kanske gör det men tror att det är lättare att hålla ett brunt hår glansigt än ett blekt hår som blir förstört av solen också.



vet inte alls hur jag ska göra.

måste ta mig en funderare på det här, haha



ha det bra ni goa tjejer som läser och skriver



kram Jenny

2010-01-05 @ 15:09:39
URL: http://fashionismysecondlove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Doesn´t matter...blond or brunett are good on you!



But I think that you´ll be 100000 times better if you stop to diet - or control too much what you eat.

You´ll look very pretty if you be more "relax" and healthy.



Some girls never enjoy the life because they´re too much worry how they looks, if the legs aren´t so fat - or try to be a model etc.



Jenny, life is too short, a gift from God...enjoy!!!



Xoxo



2010-01-06 @ 01:58:20
Postat av: Emelie

Jag och Ing rostar pa morkt! :)

2010-01-10 @ 21:23:14
URL: http://www.anneke.glowingminds.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0