Hahaha

När jag har tråkigt brukar jag sitta och surfa runt på misslyckade plastikoperationer och den här sidan är jätterolig att kolla på. där kanman se alla möjliga bilder på folk man inte hade en aning om att dom ens hade opererat sig.
DVS de som blev lyckade :) men roligare att titta på de som bara ser så himla illa ut.

http://www.awfulplasticsurgery.com/

Jag har alltid älskat Lindsay Lohans klädstilar och långa hår.
men hittade en bild på henne som är tagen under veckan nu och hon ser inte bra ut längre...
varför hålla på och förstöra sig själv i ansiktet som alla kan se. spec när man är en offentlig person som är mediabevakad twenty four seven...
Neh, hon var riktigt fin 2008, men vet inte hon hade säkert i läpparna då med, men det såg iaf bättre ut.

Och så Nikki Cox som är med i Las Vegas.. hallå.. snacka om idiot när man förstör sig sådär.
du var fin innan...

Hahahahaaa det roligaste var Paris Hilton. :) jag har aldrig riktigt gillat hennes utseende eller hennes så kallade "kändisskap"  men hon är ju fin på vissa bilder.
men inte på den till vänster ;) kolla in läpparna.

ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0