Sushi



Jag har aldrig riktigt gillat Sushi, har testat det vid 3 tillfällen varav 2 av dem var i Thailand och en
gång på en sushirestaurang i Stockholm. men har alltid lyckats få äcklig sushi så att säga.

Men nu har jag fått för mig att jag kommer att älska Sushi om jag bara ger det en chans :)
Jag är ju tokig i fisk och jag äter ofta ris och så kan man ju göra sushi med avokado och annat gott.
Mm blev så sugen på att äta Sushi idag och så älskar jag Wasabi. :)

Men idag ska vi göra Tacos med Nina, Björn och Danne. de kommer snart och hämtar mig för vi ska till
ett annat hus och laga maten idag.

mm gott gott, jag lagar Quornfärs och de andra har sin köttfärs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0