Shoppen just nu

Eftersom jag inte bor på min hemort just nu och är borta i norra sverige i 2 hela veckor till. har redan varit häruppe i 3 veckor nu..
men anyways, därför har jag tagit bort de flesta auktionerna som var uppe nyss då jag inte kunde ta med mig alla
kläder upp hit som låg upplagda. men har med en hel del upp hit iaf. så jag kommer fota och lägga upp lite mer nytt nu i helgen. så håll utkik.

det är bud på den här klänningen nu men jag har två stycken som är till sal på seconds.

båda i nyskick och från utlandet. sjukt snygga basplaggsklänningar/tshirt till våren.
älskar mörkt gråmelerat.

annonsen hittar du här.
http://www.seconds.se/?section=item&id=6031#main



Såg den precis då jag läsat fina Lina Di modas blogg

http://linadimoda.freshnet.se/







Pälskappan i lo här till höger som visades från seconds i emmas blogg, är redan såld och ivägskickad för en månad sedan :)

men jag har ju fortfarande denna kvar och det finns folk som är intresserade så passa på ni med nu innan den ryker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0