On my big list


Här är några plagg och accessoarer som jag hittat till relativt bra priser och som jag kommer att ha med mig till
Thailand i höst.
vissa av dem finns redan i min garderob och vissa av dem skall jag köpa på mig till resväskan. :)
De supersnygga paljettplatåerna och de knallrosa platåkilklackarna av märkena Louis Vuitton &  Dolce Gabbana
har jag ju inte direkt råd med just nu. men drömma går ju ;)
samma gäller rolexklockan, men jag har tre kopior hemma som håller och är minst lika snygga som den.
Har den svarta kopian på balenciagaväskan, men vill väldigt gärna köpa på mig den här rosa snyggingen också.
så snyggt ihop med brunbränd sommarhud och bryter av så jäkla snyggt med alla basplagg och basfärger.

rosa väskan är från bästa sidan http://www.bagsandfashion.com/

Jumpsuit och blommig klänning från H&M

Jeansskjorta, Gina tricot

Grå tröja, randig tröja och blå klänning är från Modekungen

Beigea tröjan tror jag från monki

Skor från ebay & klocka rolex  och övriga smycken och skor är av olika dyra
märken som Louis Vuitton och Marc Jacobs mflera...





Kommentarer
Postat av: Frida

Varifrån är den rosa väskan och läderarmbanden? Kan du inte skriva ut varifrån allt kommer när du gör såna här fina collage? :) Kram

2010-02-14 @ 17:20:27
Postat av: Jenny

Hej Frida!



Sådär ;) nu är det lite info ute om vart man kan köpa och hitta alla snygga stuffs :)



kram

2010-02-15 @ 00:12:03
Postat av: Frida

Tack söta! Kul när någon svarar när man frågar, kan inte direkt påstå att det händer så ofta. Kram

2010-02-15 @ 00:18:13
URL: http://fraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0