Jenny


 

Namn: Jenny

Piercingar: Nej

Tatueringar: 2 stycken som jag ska lasra bort så fort jag får råd

Längd: 173 cm

Skostorlek: 39-40

Hårfärg: mörkblond original men färgar mörkbrun och brun

Fräknar: nej

Motto: man lever bara en gång så passa på att lev och ha kul medans du kan

 

Kär? väldigt

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja

Tycker du att du är attraktiv? vissa dagar är jag nöjd med mig själv, men oftast Inte

Dricker du? Jag dricker inte alkohol överhuvudtaget. men Väldigt mycket Vatten och Kaffe

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? Ofta de billiga man kan köpa på stormarknaderna

Vilken parfym använder du? Escada

Vad är du rädd för? Höga höjder och Ormar

Gillar du att tvätta? Nej

Gillar du berg- och dalbanor? Det är väldigt kul, men är så höjdrädd så jag vågar knappt

 

Senaste...

Filmen du hyrde? en Shopaholics bekännelser

Filmen du köpte? har glömt, köper rättså mycket filmer

Låten du hörde: Bad romance

Låten du laddade ner? Ingen

Personen du ringde? Annie

Personen som ringde dig? Mamma

TV-program du såg? Glamourama

Person du tänkte på? Mamma

 

 

Favorit...

Låt: Finns för många för att kunna välja:)

Sak att göra: Sy och designa kläder

Sport: åker snowboard sedan jag var 10, 11 år räknas det som sport?

Dryck: Vatten

Kläder: Stuprörs Jeans eller lite oversizade klänningar i snygga färger och annorlunda
modeller med snygga detaljer

Film: Message in a bottle

Bil: Dodge Ram 3500

Serie: Seinfeld, Greys anatomy,SATC, Lost, Prison Break, Desperate Housewifes mm.

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Jadå

Gråtit över en flicka? Ja, när man är osams med en vän är det jobbigt

Ljugit för någon? Ja, det måste man göra rätt ofta tycker jag.. :) vita lögner

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Absolut inte

Träffat någon från internet IRL? Ja

 

Antal...

Gånger du varit kär? 3 ggr, men bara 1 av dom är den äkta kärleken

Gånger ditt hjärta brustit? otaliga

Hjärtan brustet på grund av dig? kanske 2 ggr

Tjejer du kysst? 1 tror jag, bara som festgrej då man var yngre

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 3 stycken

Gånger ditt namn varit med i tidningen? vet inte riktigt, men det är vid en del tillfällen iaf

 

Senaste...

Boken du läste? Har precis påbörjat en bok av Benny Rosenqvist

Personen du fick e-mail av? Karin

Personen du fick brev av? Min Släkt och familj i Texas, Californien och Florida

Personen du fick sms av? Mamma

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Dagen innan Julafton

Saken du köpte? En klänning idag som jag fick välja ut själv som alla hjärtans dag present,
samt lite annat smått och gott som baby ska få på alla hjärtans dag :)

 

 


Vad har du gjort idag? Varit i Arvidsjaur och shoppat mat, vart på apoteket, postat kläder till en kund och fikat på cafe med Nina, Danne och Mathias

Var det kul? Klart det var

Brukar du svära mycket? hm, har nästan slutat helt, försöker verkligen anstränga mig att sluta med det för det låter väldigt illa och jag vill inte svära.

När stiger du upp på morgonen? så himla olika, men ofast runt 08.00 och ibland tidigare.
idag blev det vid 08.15

Vad har du på dig? nu sitter jag i min vinröda mysdress, men tidigare idag hade jag stuprörsjeans, vit stickad tröja från gina, klackar från scorett och min snygga snowboardjacka som är cremevit och av märket WE

Vad ska du göra ikväll? Bara ta det lugnt med en film i sängen nu här snart med mathias.
Har just jobbat klart för kvällen.

Jag älskar? Lösgodis och Mina nära och kära

Vad är du allergisk mot? Inget som jag vet, men kanske Kiwi och en viss penicillinsort

Var har du ont? JA, vart har jag inte ont om man säger så.
är ju kroniskt sjuk i en tarmsjukdom samt medfödda njurfel och det sätter sina spår på hela mig tyvärr...
Magen, tarmarna (både tunnoch tjocktarmen) ryggen, axeln, njurarna, handlederna, huvudet mm.

Använder du hårspray? Nej inte spec ofta, använder mest glansdroppar och serum

Kan du stå på händer? Jag tror inte det, kunde förut men är för klen nu.

Håkan Hellström eller The Ark? Inget av dem, usch

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Nej, jag hatar olika såser och dressingar. fast det kan vara gott med ketchup och senap på
soyakorven då man grillar såklart.

Är du glad nu? Jadå, fast jag längtar hem till mamma.

Var du glad igår? Ja, fast trött som jag vet inte vad. somnade nästan i spelet som vi alla sattoch spelade i säkert 5 timmar :)

Vad dansar du till? 50 och 60 talsmusik

Stockholm är... ? Överskattat och tråkigt. mina 4 år där räckte för mig. jag älskar landsbyggden.

Göteborg är... ? kallt och tråkigt.

Kan du sjunga? vet inte, men tror nog inte det ;)

Spaghetti eller makaroner? färskpasta

Land du vill besöka?  Australien, Japan, USA, Frankrike, Island, Grekland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0