4,1 km



Idag har jag sprungit och powerwalkat med min vän Nina på hennes jobb.
jag som är världens mest otränade tjej fick nästintill en hjärtinfarkt efter 5 minuter på
bandet ;) hahaha

men jag höll mig kvar i 4,1 kilometer så jag är stolt över mig själv.
blir förhoppningsvis imorgon också, annars nästa vecka.

kul att äntligen ha någon att träna med.
men jag kommer att köpa ett eget band för att gå på varje dag under mars och april fram till flytten.
känner att jag behöver investera i det och har hittat ett relativt billigt som jag ska klicka hem sen då
vi är hemma igen om 2 veckor..

underbart att gå samtidigt som man bränner en säsong Seinfeld eller Sex and the city på teven samtidigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0