rabbit


Jag var ute och gick precis när solen gick ner och då hittade jag en fin kvist som
jag bröt av och tog med mig hem, tyckte den hade så fina färger på löven.
älskar höstdagar som idag, då solen värmer och träden är nästanhelt orangea och röda.

hoppas det blir fint väder imorn då ska jag och mami till Sthlm. kul :) :) :)


Loppisfynd som jag gjorde för någon månad sen, en fin kanin i guld färg
som väger ca 1 kilo, den står bredvid den stora lampan på mitt nattduksbord
jättesöt är den :) 



Hahahhah, det här var det töntigaste jag någonsin sett.
då jag loggade ur min hotmail så kom jag till msns startsida eller
något liknande och då hade de den här bilden med där på mig då
jag "posar" i badrummet med min sony... :) hahaha

konstigt att de valde ut en bild av mina tre som jag själv hade klippt
ihop. och at de valde den här töntbilden. aja

det får väll vara roligt iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0