oldies me from november 2008


Här är ju min hemmasydda och egen designade strandklänning som jag sydde inför thailandsresan.
älskar den och försöker att vara rädd om den då tyget inte passar sig riktigt för att använda på stranden
om man är saltvatten blöt och etc. men sydde den faktiskt i tre ex men tre olika mönster och tyger.
funderar på om jag ska sy några fler.
tänkte leta på några snygga chifongtyger med coola möster och sen ta fram symaskinen igen. :)




Och här är bara en av alla de klänningarna som jag köpte till resan.
randig och i ett vädigt tunnt tyg från chicy. love it men jag lämnande den visserligen hemma
då vi reste.
jag hittade inspirationen från den här modellbilden i mitten, tycker det är relativt lika klänningar
och jag såg den i min smockade garderob igår när jag letade efter en annan klänning så jag kanske
skulle ta och inviga den imorn eller nått, :) har fortf inte använt den.
har nog lite för mycket i mina garder 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0