Oh what i miss bangkok and forever21

Jag utanför den extremt stora forever21 butiken i bangkok, på väg in för att sukta efter alla underbara
skor  framförallt men även allt annat snyggt som jag köpte där :)  hoppas på att få åka dit inom en väldigt
snar framtid igen....



Åh vad jag ångrar att jag inte köpte de här heelsen, då jag var där
så tyckte jag de var för hög klack på dem men sen jag kom hem så
har jag nästan haft ännu högre klackar och platåer på mig så nu ångrar
jag mitt dålig val att ej köpa med mig dem hem..

:/  de har iaf synts på sofie fahrmans fötter på många bilder och omslag.
och jag får ju aldrig tag på dem nu, då det var i början av våren 2009, men
de finns faktiskt nästan identiska på asos så jag får väll köpa hem från dom ist sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0