Jag Idag då jag letade presenter till baby

Idag såg jag ut såhär ch sen provade jag lite fina kläder på gina tricot.
det blev ett par svarta brallor med high waist och inte klänningen jag testade
på bilden. tyckte den hade et lite orimligt pris så slog till på ett par billigare svarta
glansiga brallor ist. påminner lite om de Snygga elin kling har på den här bilden.

Imorgon eller ja idag blir det ju så fyller daerling 26 så imorn då han kommer hem från jobbet
så ska jag ge han en dag han sent glömmer ;)
vi blir själa imorgon för ingen familj har tid att fira honom + att vi åker bort över helgen så kalaset
blir nästa vecka.
det blir mycket nu, vi har ju våran 5 årsdag på måndag och kalas på tisdag så det kommer bli en jäkla
massa firande och inte för mycket godsaker som tårtor osv.
tänkte hålla oss till hemmabakade muffins, morotskaka, kärleksmums och så en äppel/kanelpaj och en blåbärspaj.

Det lät väldigt mycket hehe, men vi har ju två saker att fira.
oss och han.  : )
shit vad 5 år gick fort. och fort lika kära, det känns ju rätt sjukt. har jag aldrig upplevt innan.
det är verkligen som att vi blev ihop för en vecka sedan fortf. jag ljuger inte nu eller överdriver.
lågen är fortf tänd och brinner hur starkt som helst. det finns fortf fjärilar i magen och pirr.
 :)  tror jag vet varför också. men det är secret.
Jag håller förresten på att slimmar ner mig några kilo för ett fotojobb.
så nu  helgen blir det lite fasta och leva på frukt, kaffe och vatten.

Clothing

Vit kofta i oversizemodell, Bikbok från förra hösten
Brunt flätat skärp, bikbok
Favoritskorna, Koh Samui, ( har snart förstört dom dock, kör bil i dom jämt så klacken är skavd och ful) : /
Grå klänning med svart spräckligt tyg, från min klädaffär
      och såhär ser mitt face ut idag.


Från minoutfit.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0