I svärfars bil

Jag glömde ju helt bort att visa de här bilderna från några veckor sedan då jag och Baby tog en sväng i
svärfars finfina corvette. : )

Först åkte vi utan sufletten men sen började det såklart regna så då fick vi sno på taket illa kvickt.
men härligt var det.
synd att sommarvärmen är borta nu, för såna här härliga dagar kommer man ju sakna nu då  hösten och  vintern kryper på.

Det är Bfriend som kör på alla bilderna, jag vågade inte köra den här bilen då jag är livrädd att köra någon alls av min svärfars alla bilar.
skulle kännas så surt om jag var den som råkade kvadda eller förstöra någon av dem.
Nog för at jag kör bil bra som fan, men jag har alltid haft sån himla otur i livet med de mesta. :)
är lite som kalle anka enligt alla som känner mig väl.
Men baby kunde köra den utan probs och nu väntar vi in vår tur att köpa min ford mustang 68- som jag suktat efter sen jag var 11 år  : )

Men de verkar ju bara bli dyrare och dyrare. vi får nöja oss med vår silverpärla i nuläget :)

men sen ska jag både köpa min svarta dodge ram, (största jeepen jag sett) förövrigt. men det är min drömbil ända sen jag såg en sån på en camping vi var på i norge för något år sedan. ascool bil och överdrivet stor, men
det är en sån jag vill köpa.
dom ligger väl på typ 500 000:- säkert ännu mer.
men drömma kan man ju  ; ) http://www.davis-moore.com/imagessub/Dodge%20Ram%202500%20Black.jpg

http://www.rpmgo.com/images/dodge_ram_bft.jpg  här kan man ju se ungefär hur stora de är. fast den jag vill ha var mycket högre och var en combi samt svart lack =) hihi






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0