Hathayogatonight

Jag kom hem från yogapasset för någon timme sedan.
Var där och påbörjade en 12 ggr lång yogatermin som
jag och mamma ska gå på en gång i veckan.
Hatha Yoga hetteden formen som vi ska gå på nu först, sen ska
vi kanske utöka med ashtanga senare.
Idag hade vi även med oss Nina, men eftersom hon snart
flyttar uppåt igen så kunde hon bara vara med idag, men
vi hade jättemysigt och det var verkligen både kul och givande.
jag somnade mitt på yogamattan under avslappningen i slutet av
passet :) haha så himla bra tekniker för att slappna av.

men kul hade vi.

Imorgon blir det lunch och cafebesök med sofia och nina, skitkul.
ska bli roligt att höra hur det går för sofia i göteborg och kul när allihopa kan
ses samtidigt :)

de är ju mina bästaresebrudar... snart blir det att resa igen förhoppningsvis.
och hoppas att de oxå tänker i samma banor. har så himla kul ihop.

nu ska jag göra en ansiktsmask till, en saunamask.
synd man inte kunde gå på olika hudkliniker i sverige lika ofta som
jag kunde göa det i allt för billiga thailand. :)
resultatet efter ett hanako tokyo besök var superbt. och jag vill till
thai nu bara för ett sånt hudvårdsbesök.
min hud går in i olika attackstadium lite då och då, och just nu är den under attack..
drygt som fasen.
så nu blire en facemask

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0