alot of work

Egentligen så borde jag jobba natt inatt, men jag orkar faktiskt inte.
jag jobbade ju hela dagen igår och hela förmiddagen idag, samt nu på kvällen
några timmar.
så det får faktiskt vänta tills imorn med arbetet...

är sugen på att mysa ner mig i soffan imorgon heeeeela dagen lång med en god
soppa och en påse godis.
men vem orkar åka till affären..
not me.
+att jag har mitt godisförbud som  måste följas.

ska nog kolla på lite greys nu och sen lägga ner mig bredvid baby som sover sedan länge.

natti natti på er






Finns fler bilder på  källa: LA Times

Ja men j*****r vad jag längtar tills premiären.
jag ska nog läsa lite bok istället eller kolla på youyube klipp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0