Tandvärk och svullen

Igår på förmiddagen hade jag först en läkartid för jag har fått en stafylokock infektion i handen som jag nu
äter penicillin för, och hoppas att det fungerar för annars kan de få operera ooch öppna upp. :/

det gör iaf väldigt ont i min hand.

Och igår kl 14.00 hade ju jag min tid hos tandläkaren för min visdomstand som växer fel och krokigt.
Jag har precis ätit penicillin i 10 dygn mot min tandinfektion så nu igår så fick han operera ut den på mig.
Det var bland de värsta ingrepp jag upplevt..

Han fick borra isär tandkronan på 3 ställen för att kunna bryta av tanden från käkbenet och sen vinkla ur den ur kinden. det gjorde så jävla ont och det blöder nu fortfarnade.

igår kunde jag varken öppna munnen eller äta på hela kvällen.
det enda jag kan göra är att ha käken i samma läge hela tiden för annarsgör det sjukt ont.

han sydde  6 eller 7 stygn i hålet som blev när de fått ut tanden.
så det var ju rätt mycket, för ett litet hålrum  munnen.
som tur är har vi bra läkkött i munnen så det kanske går snabbt det här.
men pga Tanden, värken, blödningen (den sjukt uppsvullna hela högra ansiktshalvan) och min hand infektion så måste jag skippa det bästa jag vet ikväll..

Yogan :( usch vad besviken jag blir, jag älskar att gå på yigapasset varje torsdag kväll.
det har verkligen hjälpt mig på så många sätt men nu får jag inte anstränga mig för jag kan få feber och andra problem...

Nu ska jag se över allting med mina plagg om jag ska skicka iväg dem idag så måste jag rappa på lite här..

Jag höll min deadline, men mitt i den blev jag sjuk och det är ju så himla typiskt mig att få problem med något annat konstigt än bara tarmen och njurarna.. och precis nu oxå när jag behöver all energi för att kunna jobba..

jag vill hinna mer än jag orkar och det gör mig tokig...

Det är bara att vänja sig.

Now WORK

later dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0