soon


Nu börjar det närma sig :)  iiiiiih fan vad kul..
Jag ska ha världens största godispåse med mig till bion och så tänker jag se den 3 ggr på bioduk och sen köpa dvdn.. :)
bio är ju trotsallt bästa filmupplevelsen.

såg ju Twilight på asiens största biograf på Paragon i Bangkok, DET var riktigt coolt. inget slår den upplevelsen.
svenska biografer är ju inte direkt så imponerande samt att här har folk ingen som helst respekt och håller käften när man ser på filmen, utan här skriks, skrattas och pratas det hela filmer igenom.. Rätt trist. :)
nu ska vi se på ett vänner avsnitt sen åka till emily och jonas och laga Panang Gai, en liten matlagningskurs från oss till dom..

för vi e så jävla bra på att göra thaifood since kursen vi gick i bangkok.
vi lagar sån mat iaf  4 ggr i veckan med äkta thaiingredienserna. så det ör superkul
kan 10 rätter bra nu men vill lära oss många fler..

fasiken vad jag längtar tillbaka till thailand nu en sån här kall och grå dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0