Slöa måltider




I måndags så orkade jag inte ens göra en sallad själv, så då köpte jag med mig
en hem från ett nyöppnat café här i stan som har supergoda sallader där man får
välja sina ingredienser själv. jag gjorde en kyckling och bulgursallad.
brödet är från coop och heter thor, å det hade jag min favorit. PESTO :)

Yummi, sitter här och tänker tillbaka på för 2 dagar sedan när jag kunde äta och
njuta av maten :) hahah

nu var det snart 1 dygn sedan som jag opererades och jag kan fort in te få mig mig annat än flytande.

Ska jobba nu. har massssssor att göra idag

jag har ju 3 jobb nu, som alla är hemifrån. as skönt dock mycket att göra hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0