Skinny jeans from fiftyshop

Hej alla brudar!
Nu är det såhär att jag har en jeansleverantör som jag har köpt in ett litet lager med skinnyjeans ifrån.
och jag har dessa som är blåvit spräckliga, samt de svarta och vit spräckliga och s har jag mörkare svartgrå.

Det är stretch jeans och de finns i storlekarna xs-l.
Det är jag på bilden och jag har klippt hål i mina och använt mig av rivjärn.

så de är alltså inte trasiga då du köper dem, vill man ha hål får man fixa det själv.

När jag gjorde min beställning hos min leverantör så var jag noga med att de skulle se ut som liknande Balmains spring/summer jeans kollektion 2009 och jag fick in dessa jeansen som jag handplockat och designat själv i januari detta året.

jag tror jag har 2 par av de här blå kvar men de andra har jag nog rättså gott om på lagret.
så skriv till mig om ni är intresserade av att köpa Balmain inspirerade skinnyjeans i stretch.

de är riktigt sköna, snygga och bra kvalitet.
i love mine, wear them all the time..


Vid intresse så kostar de 349:- paret  mejla  [email protected] 






 

BALMAIN JEANSEN


BALMAINS Jeans är såklart 1000 ggr snyggare, men ändå.

de från min shop är oxå as snygga och jag ärnöjd med mina billigare kopior ;)

mejla för fler bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0