My pics from Ungaros Spring 2010

Jag älskar Emanuel Ungaros design samt Emilio Pucci.
de två är mina absoluta favoritdesigners, och ja Alexander Wang och Balmain
också då förståss och sen finns det ju 10 till som jag ÄLSKAR :) men orkar
inte rabbla alla just nu.

Tänkte bara visa vilka fina/söta/snygga Klänningar,kjolar, överdelar
jag hittade från ready to wear kolektionen vår 2010

Älskar rosa och aprikos, kul att jag nyligen sytt två fodralklänningar i
rosa rött och en kaftan i exakt samma aprikosa nyans och jag hade inte
sett de här bilderna förens nu ikväll.
jag är steget före varje år ;) det säger all i min släkt och familj hela tiden.
fattar inte hur det kan bli så jämt. aja men det är ju iof kul när man gillar
trender helt omedvetet ett halvår innan de actually showing for us... :)

yeh, men nu ska vi faktiskt åka bort resten av kvällen.. så Later..



Source:  www.style.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0