making flyers



Igår kväll gjorde jag flyers som jag ska hatill marknadsföring och jobbet..
de ska säljas til några av de andra distributörerna oxå.
tycker de blev rätt bra faktiskt :) har blivit bra på att jobba i photoshop nuför tiden..
yeh yeh, skriv om ni är intresserade av att börja käka den här hälsoshoten för den är totalt amazing tycker jag själv,
jag har ätit den nu varje morgon i 3 veckor och det fungerar så jävla bra på min tarmsjukdom, samt att den som bonus satt igång ämnesomsättningen på turbofart och då går man ju ner i vikt. så för er som vill minska några storlekar rekomenderar jag att iaf testa att dricka blåbär från alaska varje morgon. för det är både gott och supernyttigt.

men nu måste jag till syaffären..

later dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0