JAG äter nyttigt varje morgon


Kolla på bilden ovan där ligger en sån där goding till shot. :) riktig njutning att dricka.precis som en lite smothie fast 100% nyttigare

Mina frukostar består av detta.
Äggvite omelett med färska tomatbitar, chilipeppar och salt
Grovt bröd med grön pesto
En liten tallrik med blodgrape och några vindruvor

en kopp svart kaffe med kanelkrydda och ett stort glas iskallt vatten.
Samt det viktigaste av allt Kyäni sunrise, mirakelbäret från alaska och mycket mer.

Så idag och sedan 12 dagar tillbaka har jag druckit en shot som är ny här i sverige, den kommer från USA och kom för ca 3 år sedan ut på marknaden men den lanseras inte i sverige förens i mitten av november detta år...

Jag har inte skrivit om att jag dricker denna helt underbara påse/shot varje morgonförens jag visste att det fungeradeoch nu har jag testat mer än länge och väl och det fungerar verkligen på mig.
jag känner verkligen mig både piggare, fräschare och helt ärligt så känner jag att min hjärna och koncentrationsförmåga fungerar klarare samt att min tarmsjukdom och mina magproblem börjar bli bättre.

det var därför jag ville testa den här produkten som är en hälsokost produkt.
men den kan inte köpas i affärer ännu så jag har pga att det fungerar så himla bra även blivit Distributör och börjat sälja dessa Alaska blueberrie shots som heter Kyäni.

Och vi alla vet ju hur bra det är med blåbär, eller hur.
så  vem vill inte börja sin dag med en sån här hälsobomb.

jag har gjort i ordning den här foldern i photoshop med information om ingredienserna men vill ni veta mer så får ni gärna ringa mig på nummer 070-6868378
Jag är ju Kyäni distrubutör nu och det är 100% pengarna tillbaka garanti på påsarna så du kan ju testa en månad och se att det verkligen fungerar och vill du inte fortsätta så kan du avsluta dina beställningar direkt och får alla pengar tillbaka. hur smidigt som helst, men är du intresserad så måste detta gå genom mig.

Din låda kommer direkt hem till din dörr från deras lager i Ohio falls, USA.
så kom igen och testa vettja för nu är både jag, min mamma, min sambo och hans mamma , vänner mfl totalt beroende av den här lilla påsen, för det fungerar verkligen.
helt otroligt. i love it..:)

läs gärna detta och sen kolla gärna in på hemsidan   http://www.goblueelite.com/produkter/sunrise.asp

Och vid intresse och frågor

Ring mig på 070-6868378 eller mejla mig på [email protected]


jag svarar mer än gärna på alla frågor och du får väldigt gärna handla av mig, för jag har precis gått in i företaget så passa på nu innan lanseringen för då kommer Kyäni slå ner som en bomb över hela vårat land.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0