Jag älskar ju seinfeld


Jag vet inte om jag skrivit förut att jag älskar Seinfeld.
Det är den bästa serien utöver sex and the city. men Iaf.
Eftersom jag och min sambo/pojkvänsedan 5år tillbaka har köpt på oss alla seinfeld boxar  både i sverige och i thailand flera ggr om och sen sålt dem osv osv. vet inte varför vi gjorde det haha men så var det iaf..

Så nu överraskade min darling mig med att beställa hem samlingsboxen med the coffetableboook samt alla säsongerna och massor med bonusmaterial. hehe :)  blev så himla glad när jag fick hem det här paketet på posten. :)
hihi, ska ha seinfeld maraton imorn och försöka mig på att ha min godisätardag om mina stygn i kinden klarar av at tugga sega godisar. annars blir jag väldigt ledsen för nu har jag hållt mig eller ja, inte kunnat äta godis på mer än 2 veckor..

så Imorn blir det GODIS och SEINFELD :)



Sen är det en annan rolig sak oxå, för er som sett det här avsnittet the junior mint så förstår ni varför det var så kul när jag hittade den här asken med Junior mint från USA på Lagerhaus :)

vi var ju bara tvugna att köpa med en hem heheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0