fina vinterjackor med pälsar


Snygg som attan i beigea lårhöga stövlar och beige trench liknande
kappa med mycket päls runt halsen, like it.




Mest gillar jag de här två från emilio pucci som även är ett/en av mina
absoluta favoritmärken och designer.


Och såhär som lilo ser ut på den här bilden eller ja inte helt och hållet
men jag har iaf en exakt likadan tshirtsom jag ska ha nu idag på 50 års
kalaset, till ett par as snygga jeans som är relativt nya, visar bild senare.
köpte dem iaf på barnavdelning på h&m i sthlm city för 200:- kanonbra pris
och de är sjukt snygga och igår så sydde jag i dragkedjor längst ner vid benen
så att de skulle få en ännu tajtare stuprörsmodell.

Till detta tar jag mina heels från scorett utsläppt långt mörkbrunt hår med lite lätta
lockar av minasjälvlockar och lite mascara och läppglans sen är jag good to go.



bild på stövlarna som jag ÄLSKAR från scorett, måste passa på nu innan snön kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0