Doctor today

Aj aj aj, vilken tråkig dag jag vaknade upp till idag :(

klockan ringde 06.00 och vi snozade till 07.00 halv 8 åkte vi till sjukhuset där jag fick träffa min överläkare som 
behandlar och hjälper mig med min tarmsjukdom.
Det var ett relativt bra besö, dock så var det väldigt jobbig undersökning men jag fick en ny diagnos ställd och nu vet
jag vilka mediciner jag kommer äta resten av livet. Så det kändes skönt iaf att få veta slutbedömningen.
men resultatet på operationen som var för ett år sedan var inte så bra tyvärr.

så jag önskar att de aldrig hade utfört tarmoperationen :/ me så är det tyvärr ibland.
När allt var klart och jag skulle lämna blodprover så kunde inte sköterskan hitta några vener i någon av mina armar så
det var verkligen hemskt eftersom jag är så spruträdd.
men Efter 3 venprovsstick på olika ställen så fick hon ut 3 rör blod :( aj aj aj

"KUL" dag va ;)
men nu ska jag göra iordning våfflorna och väcka Mathias som vilar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0