break

NU ska jag fixa dagens frukost.
blev en tidig morgon idag, gick upp kl 06.00 och har gett baby skjutts till
jobbet samt redan vart på hemköp och handlat hem godsaker till frukosten.
ska göra en omellett med champinjonstuvning och en god macka, en shot blåbär från alaska
och lite mer frukt.
Yum, men först en kopp kaffe.

sen blir det work work work all day long.
 

Så nu ska jag kolla på antingen desperate housewifes, top model, 90210, grey anatomy, lipstick jungle, seinfeld, sex and the city eller något annat bra  på  den här sidan http://www.free-tv-video-online.info/internet/ som är världens bästa för man kan
se på serier gratis dock bara i 72 minuter men det duger gott och väl :)

 
Åh vad jag längtar tills film nr 2 kommer ut :)  men får nöja mig med seriernaoch film 1 sålänge.



så det får bli underhållningen till frukosten, eller så blir det kanske min specialutgåva av twilight ;) oh yeah.
neh det sparar jag till kvällen ist, men mys i soffan och något gott tilltugg.

blir bara fast framför teven hela dagen annars och jag måste jobba mycket idag.
massa bokföring och sortering mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0