When you just dont care anymore



This is how I feel about some situations in my life that have happened recently..
I really dont care anymore....

Jag orkar inte bry mig längre och jag orkar inte omge mig med negativa människor eller situationer
längre.




Så nu har jag börjat leva mer och mer efter ett väldigt gott råd som M gav mig innan hon gick bort....

Du ska omge dig bara av positiv energi och personer som vill dig väl.
och jag har nu märkt vilka som är den familj och vänner som verkligen bryr sig på riktigt och nu är det dem
personerna jag kommer att fokusera på.
och mina 3 stora projekt som jag håller på med nu.
ett av dom är ju min firma men de andra 2 är hemliga for now...

Dagarna och tankarna är långa och ledsamma utan dig i mitt liv.
men som tur är så har jag en underbar människa i mitt liv som jag delar allt med och som tar hand om mig och hjälper mig att klara mig igenom denna stora förlust.

och det går sakta men säkert framåt.
men det går inte en sekund utan att du finnsi mina tankar och det går oftast inte en natt utan att jag gråter mig till sömns med förtvivlan och saknaden efter dig.

Det finns inga ord för hur mycket du betyder för mig.

Love you always

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0