Shitvilkenunderbarfilm..


Jag var på premiären idag, första föreställningen 15.30 och jag är så himla nöjd.
Kul att man läst böckerna innan så man slapp bli så nyfiken och besviken att den slutade
så abrupt idag.. men nu kommer an ju bli tokig tills trean kommer ut på biograferna.

hur ska jag kunna vänta på det nu då :) när jag väntade så länge på den här ;)

hehe
jag gick själv på bio idag för jag ville avnjuta den här romantiska filmen helt ifred.
synd att det satt 1000 andra i fjortisåldern runt om mig och skrek och lät så fort något hände
eller ngon visade sina magrutor eller liknande.

:)
men man får ju skylla sig själv när man går på bio för där pratar folk hela tiden och STÖR allmänt.

men så fort den finns på dvd så blir den min och den kommer spelas i dvd lika många 70 ggr som jag sett
twilight hahahah..

i know jag är en av de där värsta nördarna som älskar dessa filmernaoch böckerna.
men tror att det har med att göra hur sjukt snygga Edward och Bella är.
både i filmen och privat.

hopas verkligen de är ett par på riktigt med. man såg ju bilderna på de handhålldes på någon flygplats i italien för någon vecka sedan på justjared. så vi får väl tro att de är ett par nuiaf..

hoppas de erkänner snart :)

Jag åt upp allt mitt Godis som jag köpt med mig, åt tills min magsäck nästan imploderade också.
men jag var så nervös hela tiden så då hetsäter jag eller biter på naglarna som en tok..

Men ah , mina recensioner av filmen var att imorn vill jag se den en och två ggr till. så jävla bra var den..
100 av 10..

Såhär såg jag ut innan jag bytte om till mina vampyrutklädnadskläder imorse...



Hahahahaha......
nehrå.
jag bytte till en annan grå tröja bara och så körde jag på tigtaste stuprörsjeansen jag äger
och ett par 15 cm heels, med platå och min fuskpälsväst.

Innan bion idag så skjuttsade jag min syrra in till hennes gymnasieskola i örebro och fixade några
viktiga saker...och så efter det gick vi på zara, bianco och scorett och jag provade snyggaste skorna
jag sett på länge. (ska adda till min önskelista)

Sen gick vi till La baguette och jag bjöd henne på lunch och sen fick hon skjutts med en annan hem och jag drocg till Bion ;)
en underbar dag med andra ord.

När jag kom hem ikväll igen så myste jag och M ner oss i soffan med en film, lite killa i hans hår och sen busade vi med katten som fick cpryck och sprang runt i hela huset och flög omkring och jagade sin lesaksråtta.
:) haha

och nu sover baby som ska upp tidigt och jobba.
själv ska jag kolla på twilight och äta hemmagjorda ingefärsoch dinkelvåfflor med sirap, gå en promenad i skogen
och fota kläder till shoppen imorgon.
blir utan bil hela dagen också så jag kan inte ta mig i till stan ens.

:)
men rätt skönt att bara vara hemma en hel dag också.
kanske ska ut och rensa bort ogräset på framsidan av huset så det ser trevligt ut här...
eller får se om jag orkar, det där lät jobbigt. :)

ska iaf sy klart min knallrosa tajta klänning imorgon, har hittat på några guldkedjor nu som jag ska försöka sy fast på axlarna.

och nu ska jag försöka sova..

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Hur vore det om du la ut adessen till den där sidan du har som du säljer så oerhört mycket kläder på/från!?!

Känns som det vore en win-win-situation! Du tjänar mer pengar och vi får snygga kläder, eller?



// Nyfiken

2009-11-21 @ 03:31:02
Postat av: läsare

lägg ut dagens outfit!!!

2009-11-21 @ 20:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0