right now

Me right now...
Sitter i köket och dricker te ur en av mina starbucksmuggar, denna är från koh samui
den stora citymuggen är från bangkok.

Jag känner mig sjuk och utbränd. tror jag har feber.

vaknade förkyld och så har jag fått nackspärr på vänster sida
efter att jag hjälpe M att bygga en ställning igår- tyvärr för tungt
för mig märker jag nu..

kan knappt hålla huvudet rakt.
har just vräkit i mig en påse med lösgodis från 37:an och så massor med
kaffe och cashewnötter.

Sitter och drömmer mig bort om vad som händer i oktober 2010------- `=)

men vill ju fortf känna mig frisk och pigg.

ska sy 3 plagg under kvällen, vet inte hur det ska gå till.

får knapra smärtisar nu så jag orkar.





Känner mig så sjuk så jag vill bara gå och sova på direkten.
men jag har trots allt nålat en hel klänning och klippt ut mönster mm.
så den ska bara sys ihop och sen detaljerna som ska fixas.
men kanske gör detaljerna imorn och syr idag.

får dela upp det lite när man känner sig som nån 97 årig gammal tant i kroppen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

I love your blog and I think you look good, you have a perfec body, thin but your legs aren´t sooo smal, a bit curvy.



You also have a great style!!!



Kram :)



2009-11-30 @ 21:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0