Oh what i miss this life

OCH JA JUST JA..
Jag är vaken nu igen. tror jag aldrig somnade inatt faktiskt.

för när klockan var 06.00 sp sov jag inte och så kl 08.00 väcktes vi av larmet och jag är nu klarvaken och gick upp
samtidigt som min pojkvän som fick sova från 00.30 tills 08.00 den lyckosten..

Iaf vaken nu, och funtar på att ta en lyxig våffelfrukost eller nått.
men det bero på magen om det ens går att äta ännu...

Mina dagliga drömmar består bara av våra månader och vårat liv som vi har levt nu vid två resetillfällen på de här fem åren.

Att börja dagen med en kaffe på starbucks för att sen kanske sätta sig på ett mysigt frukostställe
och sen antingen ligga på stranden eller gå en lång morgonpromenad längs stranden och havet.
eller varför inte flera veckors storstadswalking in bangkok.

Ja allt gjorde jag för bara 5 månader sedan och jag saknar det livet varje dag...
vill tillbaka dit nu. och jag vill ha medmig mamma dit en gång till för det var så underbart att få visa henne
thailand på det sättet vi känner till det.

Kan inte bestämma mig vilken som var bäst av alla platser och boenden vi upplevde och var med om.
men vi trivdes då vi hyrde huset i koh samui. det var helt perfekt med närgång till allt.

hade dock velat ha lite billigare månadshyra men då vet vi till nästa gång att elen är superdyr om man
använder AC varje dag...


Men det blir antingen till slutet av hösten 2010 eller slutet av hösten 2011.
vi har ej bestämt oss om det ska bli om ett eller två år som vi flyttar permanent till Thailand. men det blir av vill jag lova :)
så de som vill umgås med oss fram tills dess till max och fullo. passa på nu för nu är vi i Sverige :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0