Newmoon imorgon


Imorgon ska jag gå på premiären av New Moon.
vet att andra bloggtjejer vart på den redan och jag försöker att inte läsa någonting  nu så jag inte får veta
massa saker om filmen innan jag har sett den...

Har ju visserligen läst alla böckerna  så jag vet ju vad som kommer hända ;) men ändå.
kul att få njuta och se allting själv utan folks komentarer till den..

funderar på om jag ska käka ute någonstans imorn innan filmen eller om jag ska äta hemma innan.
har så många ärenden under dagen imornså jag tror inte jag hinner stanna hemma och laga mat.

kommer flänga runt i bilen nästan hela dagen.

morgondagens biosnacks blir iaf min godispåse som jag fyllt på lite,men åt dock inte så jättemånga godisar idag iaf.
för jag har ju strikta godisregler pga min tarmsjukdom.
får så ont och massa problem hela nätterna så fort jag äter någon typ av socker... :(

så mina godisfrossar dagar är tyvärr över.
men vid speciella tillfällen och en dag i veckan har jag en frossar och godis dag då jag brukar käka lösgodis och pizza samma dag.. love it... ;)

men inte min mage som sen värker i 10 timmar i sträck.

Nu ska vi snart gå och sova här, för jag ska skjuttsa min Baby till jobbet imorgonbitti väldigt tidigt..

så om jag inte ska somna framför ratten de där 4 milen som jag ska köra så måste jag nog tyvärr somna snart.

och jag som inte kan sova på nätterna längre...
dont know why. men jobbigt värre när man ligger i sängen i 4 timmar och bara inte kan sova...

men ska försöka iaf.

puss och kram och gonatt på er
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0