Moviestars


Det finns många stjärnor just nu..
men det finns en hel del skådisar/artister och etc som jag bara inte kan med.
Klarar inte av att se dem på teve eller i en film. :)

då hyr eller köper jag hellre en helt annan film/serie pga att dessa personerna är huvdkaratärer.

hahah ja vet det är eg helt sjukt att tänka så.
men min sambo är likadan, han hatar tex julia stiles, jennifer garner, hillary swank och reese witherspoon.
Han vägrar se filmer med dom.. hahaha

tror det är han som smittat mig med det här kändishatet ;)



Anyways. här är iaf min lilla lista på skådisar som enligt mig är riktiga moviestars och som jag tycker är både
duktiga och väldigt vackra.
Har alltid gillat Charlize Theron, hon är så begåvad. och de andra är snygga och gör sig bra på film och teve och
är också väldigt duktiga.




Och här är min LISTA på folk som lika gärna kunde pensionera sig :)

vissa av dem har uppenbart falska utseenden, alltså inte plastikoperationer utan de ser bara så falska och elaka ut. spec nr 1, 6, 2 och 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0