Love the shoes


Det skrivs oftast mycket negativt om Victora Beckham i media. allt från otrohetsskandaler och om hur smal hon är och etc. etc.

Men jag tyckerbara hon blir snyggare och hennes stil är personlig och jag förstår varför vissa tar efter hennes stil och klädval.

Kolla in hennes AS SNYGGA klackar här, det ser ju ut som ett par Christian Louboutin pga den röda sulan men jag blir osäker för jag hittade dem inte på hans hemsida.

Men de är iaf bland de absolut snyggaste skorna jag någonsin sett :)

Och Stilrent med gråa stuprör med sydda detaljer och ett svart linne.
Hennes nystylade bob är oxå fin men jag föredrar långt hår.

Och David är ju inget att hänga i julgranen direkt, fattar noll.
varför tycker alla att han är snygg? har ni hört han prata någongång?
han pratar som en bebis och så är han inte alls snygg på något sätt, och om ryktena stämmer så är han ju ingen bra man heller :)
Men Victoria vinner alla rätt på den här outfiten.

Soruce: Justjared

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0