list

Jag älskar att svara på frågor så jag kopierade den här listan som Linn Asplund har gjort. ;)
hennes blogg hittar du här  http://www.djungeltrumman.se/blogg/linnasplund/page/2




De 3 senaste köpen jag gjort är Tyg stycke som jag ska sy en klänning av, lösgodis, julgranskulor i guld.

Den största kändis jag har nummer till i mobilen är öh? :) haha jag umgås inte med kändisar, pff
Det senaste jag googlade var Lara stone
Min favoritgata i världen är Siam square, bangkok
Mitt signaturplagg Stuprörsjeans med dragkedja längst ner, helst hö midja & så tajta de bara ka bli
Det absolut finaste/dyraste i min garderob är har en jacka av värdet 10000:- men inte jag som betalade den.. :)
Jag är beroende av Kaffe och Mathias
Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord:  High heels, tight, oversize
fyndar bäst på Marknader och second hand
Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja Lindsay Lohan
Mitt nästa stora inköp ska bli En utlandsflytt och ett patentköp 
I min skosamling har jag
15 cms klackar och mycket svart och nude
Jag är som snyggast när jag är
frisk och lycklig
Om jag vill ha smakråd så frågar jag Min mamma
Nämn något som gjorde dig glad igår:  Min läkare ringde mig och det var ett givande samtal. men ändå inte.
Vad gjorde du kl 08 imorse: skjuttsade min pojkvän till jobbet sen hem igen och kollade på days of our lives
Vad gjorde du för 15 min sedan: ett collage i photoshop
Det sista du sa högt: kolla här vad sjukt.
Det senaste någon sa till dig: kram och godnatt, ringer imorn. Telefon med mamma.
Vad har du druckit idag: Vatten i stora mängder som vanligt och massor med kaffe
Vad var det senaste du åt: lösgodis och cashewnötter
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: blött och kallt
Godaste glassmaken: fruktsorbet
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, absolut
Trivs du med ditt jobb: Jag har tre jobb och jag trivs med allt just nu.
Favoritlåt just nu: stupid cupid
Vad ser du om du tittar till höger: min sambo som sitter med min andra laptop i knäet och kollar på youtube
Vad gör dig glad just nu: Tankarna på utlandsflytten
Vad ska du göra härnäst: Lägga mig i sängen och krypa in i min babys famn.
Höger eller vänsterhänt: höger
Kläder just nu: oversize tshirt och trosor
Hur många kuddar sover du med: en platt nuförtiden, frut var det alltid 2 eller 3. wierd
Spelar du något instrument: Jag spelade gitarr förut, men nu har jag tröttnat
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska
Är du kittlig: ja men herreguh, som bara den. mest på nyckelbenen/halsen och under fötterna
Snarkar du: Nej
Stjärntecken: Stenbock
Äckligaste insekten: SPINDEL
Stökigt eller välstädat: Oj, jag är värre än monica i vänner ;) plockar och städar hela tiden. riktigt pedant
Längtar du mest efter just nu: Solen

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ja, väldigt mycket

Gråtit över en flicka? Mm, vänner och de problem som följer med att ha tjejkompisar ;)

Ljugit för någon? många gånger

Varit i slagsmål? njeh, inte direkt.

Blivit arresterad? Nej , verkligen inte.

Träffat någon från internet IRL? Jadå det har jag gjort

Gånger du varit kär? på riktigt allvar=äkta kärlek 1 gång.  trott att jag vart kär 2 ggr

Gånger ditt hjärta brustit? 1 gång.

Hjärtan brustet på grund av dig? 2 ggr

Tjejer du kysst? har bara pussat ej kysst.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 2

Gånger ditt namn varit med i tidningen? fyra gånger

nu ska jag sova :)

later dudioes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0