linspo


Inspo for tomorrow.

Imorn när jag ska ut och luncha med mami tänkte jag köra på mina balmaininspirerade jeans
och höga svarta klackar från Scorett eller Nelly, samt en svart transparant tshirt och en snygg
jacka, helst min snygging från glitzy som jag älskar mest av mina jackor just nu..

 mina balmainkopior

 nu är den i min ägo :)



So det blir morgondagens outfit.
Idag blev det skinnyjeans med dragkedjor längst ner, mökblåa.
En beige/nude trekvartslång cardigan i lång modell från Mango i Bangkok, i transparent fint tyg med rund hals.
En stor beige grovstickad kofta med en skinnjackeväst med stor päls på fram och baksidan, från vero mode.
visar bild senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0