Jag förra veckan


Så här såg jag ut en av Förra veckans dagar 

Svarta jeans, h&m
Svart penguintröja, big as a house style, monki
Pälsvästen med skinn på sidorna, Vila


Sen tänkte jag visa en bild på mitt operationsärr från mina medfödda njurfel
och den operation som gjordes då jag var 10 år...

bildkvaliteten blev inte så jättebra för det blev upplyst från lampan på huden och
ena sidan på ärret.

men det går från pil till pil och en bit in under tröjjan på fransidan av magen.
de två små ärren som är över och under är från dränage och katetrar.

Så jag har felväxta ryggmuskler pga att de sprättat upp hela sidan på mig.
så stora problem att träna och på yogan får jag alltid skitont överallt i svanken och
på sidan.

men vill inte vara för detaljerad om mina sjukdomar här i bloggen.
Men Jenny föddas med njurfel och har under livets gång utvecklat en tarmsjukdom
som hon haft sedan hon var 17 år.

nu är hon 25 år snart och fortf jättesjuk. men hon försöker att göra det bästa av situationen.
därför syr hon, bloggar och jobbar med Kyäni och försöker att bygga upp något inför framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0