Glad första advent


vår advent har vi firat med att jobba jag jobbade halva dagen
och min baby jobbade hela dagen.
Sen har vi ätit ett litet mini julbord hos min mamma med hennes
respektive och hans barn, samt mina syskon,jag och M.

Det var supergott, jag fick äntligen äta min älskade sill och potatis
och så smakade jag lite jansson oxå. men mer än så brukar jag
inte tycka om på julborden tyvärr.

eller ja iof, jag äter ju omeletten men den är ju bara med på julafton.
+ att mamma gör världens godaste sillsallad = rödbetssallad med sill
och äpple.
och så Vörtbröd såklart :)

mm men det var en mysig dag och kväll med familjen helt enkelt.

Nu ska jag göra något väldigt tråkigt.

ska skriva tre brev till tre av våra familjer och släktingar i USA.
& meddela dem om en tragedivia brev, väldigt jobbigt och emotionellt.
ska även trycka in en julhälsning också.

så det kommer väll inte bli en sådär jättetrevlig kväll nu.
Men nu har vi skjutit på det så länge så det måste göras helt enkelt.

sen sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0