Cruella

Jag är en tjej som är uppvuxen med ett x antal dalmatiner under hela mitt liv så jag har
såklart alltid haft 101 dalmatinerna som favorit film därmed alltid hatat cruella deville.
och nu i vuxen ålder blir jag nor ännu mer äcklad av henne.

hon ser ju vidrig ut och man riktigt känner ju nästan hur stinky hon är med sin snuskiga
cigg... hehe


Är det Cruella vi har som ideal just nu eller?
Kolla alla kännetecken...

1. pinnsmal
2. röda läppar
3. smala armar
4. blek hy
5. stora pälsar
6. den lilla svarta tajta klänningen
7. poserna :)



Kolla bara som ett exempel på den här bilden från Ryska Vogue

Lite lika får man väl påstå att de är ;) heh.

Och jag känner likadant, jag Älskar att det är päls på modet igen. så coolt, snyggt och framförallt varmt.
dock så skulle jag aldrig sänka mig till att ha ett riktigt djur på kroppen, det verkar mest onödigt då det finns
vanliga fuskpälsar som är minst lika snygga omn inte snyggare samt att deär billigare och snällare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0