Check this out

Nu har jag öppnat min egna lilla shop på www.seconds.se


http://www.seconds.se/?section=item&id=220


spana in mina annonser här ;)
du kanske kan fynda något från min garderob.



Jag ska flytta utomlands så nu har jag börjat sälja av 90 % av min garderob.

där finns det både helt nya kläder och snygga vintagefynd.
Det går bara inte att ta med mig alla kläder och skor som jag vill till Landet vi ska flytta så
jag fick helt enkelt börja sälja av.

igår kväll sålde jag helt nyinköpta kläder och skor som jag köpte i Bangkok senast vi var där.
det blev 2 par jeansleggins, en adidaströja ett par ballerina och en tunika som min sambos
lillasyster köpte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0