Blake är fin... men fejk...

Nosejob anyone?
Jag såg en några år gammal film med Blake Lively för någon månad sen ca.
då hon hade sin vanliga näsa och jag tycker verkligen hon var fin med den oxå.
visst kan man ju tycka att hon blev ännu finare efter operationen. men känns ändå
som att alla måste vara så fejkade hela tiden...

Skulle nog aldrig palla trycket därborta..
Kolla på en av bilderna här nedan jag har markerat ut med en pil på hennes bröstkorg där man
tydligt kan se att de försökt sminka över fläckar och skavanker på hennes bröst.

Men dock så syns det i kamerablixtarna att det är en annan ton och nyans på täckstiftet :)

Men annars har hon supersnygga kläder i nästan varje avsnitt av gossip girl.
Ni som ser serien och vet vem Serenas mormor är?!
Karoline Lagerfeltd tror jag hon heter på riktigt.,
Ja min syrra har iaf bott hemma hos henne förra sommaren i Santa Monica :) coolt va
så hon lärde känna henne och fick bo där och semestra.. roligt för Sanna...




Jag tycker att alla utom Leighton har snygga kläder i varje avsnitt. hon ser mest ut som en proper porslinsdocka med sina forna fula diadem och konstiga föråldrade kläder som kärringar använder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0