Snygga unika Fransväskor i två färger

Läs längst ner om du är intresserad av att köpa dessa väskorna som jag för tillfället har i
7 exemplar.
3 konjaksbruna
3 mörklila

Unika, handplockade söta fransväskor med kedjeaxelrem som man kan koppla bort och göra
till en söt clutch med stor rosett detalj.. ett riktigt kap :)

Nu 300:-  per väska

OCH idag är sista dagen med internet för oss.
är tyvärr tvugna att reklamera vårat för att sen
få ett nytt internet om en till två veckor.
vet inte hur jag ska klara mig utan internet, vi får se hur
det blir med det..

men då får jag ju tid till annat viktigt ist. :)
kanske positivt.

Idag har jag skjuttsat min man till en bil som skulle till huvudstaden, han kommer hem sent inatt.

sen åt jag hemmabakad morotskaka med kaffe och ett stor glas vatten ute på våran uteplats, med
fötterna i det varma gräset.
solen tog faktiskt lite grann så det var ju trevligt.
sen har jag käkat sill och potatis och nu ska jag ut och gå i skogen.
sen till mamma och ikväll ska jag sy en klänning och sy klart min blazer. :)

Detta priset stämmer ej, väskorna kostar 300:-


 

 










Here are some of my bags from the shop that is for sale for anyone who is interested

If you would like to buy one or more i have a few on stock so just send me a email to this adress

[email protected]

Det är bra kvalitet och man kan ta bort kedjan och använda väskan som en liten clutch också om man känner för det.
annars så gör ju kedjan sitt och är väldigt snygg.
Väskorna finns i mörklila och Tan/brun/konjaksfärgad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0