Heels to die for



   Igår kväll kollade jag på söndagsparty enbart för att gynning skulle
   vara med där då och hon hade en drop dead gorgeous outfit på sig.
   En rosa tubklänning , och det var säkert Herve Leger, mumiedressarna
   och till den ett par av alla sina underbara Gucciheels från Gucci spring 2009.

  Jag är så avundsjuk, jag vill med vara ägare till de absolut snyggaste heelsen right now.
  Vill både ha de röda, svarta, silvriga, krämfärgade, lila osv osv....  aaaah jag älskar dess
  utseende med alla spännen och helheten...

Tyckte att Carolina såg skitbra ut igår, dock så var hon på tok för vitsminkad i ansiktet.
hennes hudton på resten av kroppen var brunare än hennes ansikte så de hade nog valt lite
fel och lite för mycket puder.. men vem bryr sig annars var det ju skitsnyggt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0