Bangkok

Aaaaaaaaah, jag blir tokig...

jag längtar så himla mycket tillbaka till våran resa och att leva och bo i värmen. det var så sjukt bra och helt
underbart varje dag...

Måste skicka korten på framkallning och sätta i album, så att vi kan kolla på dom och prata minnen, det är ju så kul.
har dock 2600 foton från de här 5 månaderna och så har mamma ca 1000 foton i sin kamera oxå. :)
vi ska byta kort sen.


Här mamma tar kort på mig från utsidan av Chloé butiken i Paragon, jag var in och hörde med personalen vad min chloéväska (kopia) kostade därinne.
Den kostade sjukliga 48 000:- för den jag  istf ville köpa... 

haha, snacka om att man är stupid om man lägger så mycket på väskor när de finns perfectly fine kopior som har
nästintill likabra kvalitet...
Jag säger inte att om jag var riktigt rik så skulle jag inte köpa en dyr märkesväska, för det skulle jag säkert göra.
men inte för närmare 50 000:- då går det lite till överdrift.

då köper jag hellre kläder i mängder för de pengarna.
Det är som att jag hade köpt ena halvan av  våran bil, för den kostade ju lite mer än 100 och det är ju som ju som två väskor därinne.

Skratt. ja ibland kan man ju undra hur de tänker.


                                                                                                     Jag utanför paragon, bangkok
 
Jag och mamma på starbucks, brunchar innan all shopping... :)
 

Mamma tog kort på mig och Bfriend, spontant och bra! not :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0