todays

Internet hemma hos oss ar saaaaaaaa segt!
det ar skont att sitta vid sin egen dator, men inte
nar internet tar 1 ar pa sig att ga in pa google t o m..

Sa sitter pa ett internetcafe nu ist..
Imorgon ska jag och M ga pa en detoxing kur, har atit
way to much crapfood pa senaste.
Sa imorn blir det bara nyttigheter sasom frukt, gronsaker
och mycket vatten!

inte for att banta, for det ar jag verkligen inte i behov av, men
ibland ar det riktigt skont att avgifta sig lite.
for ibland kanns det att man atit dalig mat och da kanner man sig
mycket fraschare bade i hyn och i hela kroppen nar man far ata lite
battre!

Sa stranden forst och jamna ut brannan som ag fick i ansiktet idag,
fick vita ringar under ogonen, :( fattar inte hur det kudne bli sa!!!

Jag som var sa himla noga med att tvatta bort allt smink och inte kisa i solen.
men den ar sa stark har sa det ar nastintill omojligt att inte grimarsera da man
solar.
Havet var sa himla avsvalkande och skont idag!
Jag lag i havet tills jag fick rynkiga hander och fotter och bara njot.


 

  Dagens lat som gor mig pa sa himla bra humor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0