Viewpoint Lamai

                

                

                

Idag har vi vart på stranden till att börja med, efter några timmar med solsting och pedikyr på stranden så
tog vi moppen och åkte en sväng och tog lite kort på olika ställen här runtomkring där vi bor.
Imorn ska vi till stranden igen om det blir bra väder och sen är dagen oförutsägbar, vem vet vad man ska hitta
på!
det är så skönt att vara här har jag insett, tidigare har jag bara längtat hem och det gör jag såklart fortf, men jag
känner nu hur fort 5 månader gick och att jag snart är tillbaka i min vardag hemma i kalla tråkiga sverige.

Då uppskattar jag att man är på andra sidan jorden och bara njuter i värmen och all god mat och trevliga människor.
vill inte hem redan!!!

btw, GRATTIS till min älskdade syster Sanna som fyller 16 år idag!!!
ringer dig om några timmar gumman, hoppas du får något fint i present!
Ha en helt underbar dag nu söta! snart ses vi och då får du presenter från
bangkok i massor ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0