Sparkdräkt is the shit, I love them all!





Här är min senaste erövring!
det är ju så himla billigt här i thailand så då kan inte Jenny låta bli
att handla varje dag!!!

kan inte hjälpa det, det är så mycket snyggt överallt.
älskar alla småshoppar här på samui som finns i varje hörn om
man letar!

annars är de mest turistdravel som man använder på stranden och
kopior på olika märken!

men som tur är så har jag ju bott på den här ön för 2 år sedan oxå så
jag hittar till alla bra små shoppar.

den här jumpsuiten kostade 50:- och den är superskön och jag älskar
den petrolblåa färgen!


Hanako Tokyo var bland det bästa och lyxigaste jag upplevt här i thailand!
det var verkligen värt pengarna, nu känns min hud glänsande och fräsch.
 
Tog en lyxbehandling igår på Hanako Tokyo, det var både laser, porrengöring,
Slipning och olika alg och ler masker!
samt ansiktsmassage och sminkning!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fin den blå shortsdressen var!

2009-03-28 @ 13:29:43
URL: http://emmabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0