Nya klanningen ser ut sahar!

 
 

Varan kamera har tyvarr blivit helt stord sa det gick inte att varken lagga in korten i
varan dator eller forbattra bilderna i photoshop, kontrast eller skarpan alltsa...

men men, man ser ju litegrann iaf.
Den kostade bara 40 spann och den ar skitskon och riktigt snygg i verkligheten.
synd man inte kan visa sa bra!

kanske kan fa battre bilder fran nagon kvall da jag ska anvanda den...
sitter pa internetcafe nu och de har inte photoshop utan bara minneskortlasare.

men jag ska branna ut mina kort pa cdskiva nu for vi har 2400 kort i kameran sa den ar
en aning seeeeeeeg...


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken fin klänning!



Jag åkte aldrig till Wella grejen, skulle få så dåligt betalt så jag struntade i det :) TYcker du ska satsa på modellkarriären, du är så vacker :D



Oh, hur ska du fixa håret? Blir det ljust nu eller mörkt? Lycka till!



Min helg har varit toppen, din? Magen är sådär men bättre. Har slutat äta alla laktos, gluten och potatis så nu mår jag ganska bra ;D



Kram på dig1

2009-03-24 @ 18:06:38
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0