mugshot in bed



Skratt!!!
Såhär såg jag ut nu ikväll då jag pratade i webcam med min svärmor och med min syster!
på de här webcambilderna kan man se hur ljust mitt hår är i nuläget!
det är mycket ljusare än vad det ser ut oxå, vet inte hur jag känner angående det, men kanske gillar det! lite iaf!
det luktar cocosnöt för jag har köpt ett serum som är bra för blekt trasigt hår, och det luktar gott gott gott. mmm

Imorn ska jag lyxa och köpa en våffla med färska bär och vaniljglass till frukost.
fast först blir det att ligga på stranden och pressa och ta igen solbrännan som försvann nu när jag har legat i sängen i 7 hela dygn och haft hög feber och bihåleinflammation.
det har varit väldigt synd om mig den här veckan och jag tror jag har gått ner typ 4 kilo oxå :( för jag har knappt ätit något alls.
så det ska bli gott med en våffla imorn!  =)

Kommentarer
Postat av: ediot

hej gumman. Krya på diG. vet du, du ser lite ut som erin wasson här. skitroliT

2009-03-17 @ 20:28:36
URL: http://hanmedhatten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0