More of my buys from here

Jag har köpt en hel del kläder på den här ön faktiskt!
Bla den här söta singoalla skjortan ala nicole richie

Och alla bloggare verkar skriva om heidi klum tshirtsen och linnena!

Och jag har köpt både två tshirts och det här linnet som är mer som en klänning.
De andra är hemskickade redan, men jag tyckte om det här, för trycket
är inte så skarpt, det är tryckt lite suddigt!

de är inte så dyra här i thailand nämligen.
kommer säkerligen tröttna på de sen, det gör jag jämt.
men det är iaf kul att ha.
har ju en kate moss tshirt med, fast den är med hemskickad.

Såhär glansig blev min hud efter behandlingen igår.
det är inte svett utan det är at huden blev len och mjuk, det  känns verkligen att
något har hänt i mitt ansikte, riktigt skönt.
vill göra fler behandlingar. får se om jag hinner med det innan vi flyger hem sen.

Nu ska jag kolla på starwars och sen chatta msn med min mamma.
ha en bra kväll alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0